close
تبلیغات در اینترنت
ما درآمد زا نیستیم ...
وب سایت پودمان کار و فناوری

خبرنامه


آمار سایت

  • افراد آنلاین : 2
  • بازديد امروز : 37
  • بازديد ديروز : 333
  • آي پي امروز : 19
  • آي پي ديروز : 27
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 828
  • بازدید ماه : 871
  • بازدید سال : 871
  • كل بازديدها : 871
  • ای پی شما : 54.144.16.135
  • مرورگر شما :
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 139
  • كل مطالب : 91
  • كل نظرات : 48
  • امروز : جمعه 01 تیر 1397

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟

نام کاربری :
رمز عبور :


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

پیوندهای مفید


تقویم سایت

آخرین عناوین

به نام خدا

چند روز پیش یکی از دبیران  می گفت که پدر یکی از  دانش آموزان با من تماس گرفته و به نمره مستمر اعتراض داشته . دبیر محترم هم با حوصله کامل نحوه محاسبه نمره مستمر رو به پدر دانش آموز توضیح می دهدو پدر قانع می  شود  که نمره پسرش در همان حد و شاید هم کمتر است اما در ادامه به معلم گوشزد می کند که به مدرسه در این اوضاع آشفته ی  مالی کمک زیا دی کرده و انتظار دارد که نمره دانش آموز بیشتر شود دبیر هم در جوابش می گوید آقا به هر کی کمک کردی برو ازش نمره بگیر.

در طول سال تحصیلی امسال هرگاه  برای کمبود امکانات به مدیر مدرسه گفتیم  در جوابمان از کمبود و یا بهتر بگیم نبود سرانه گفت . مدیر شبانه روزی از بدهکار ی ها می گوید واینکه امسال به اندازه خرید نان بچه ها هم برایمان واریز نشده است .

مدیر مدارس هم از دراز کردن دست جلوی این شرکت و آن آقای طلا فروش و فلان بنگاهی و ....

بخدا در شان یک مدیر نیست  که جلوی هر کس و ناکسی گردن کج کنه نه برای خودش بلکه برای دانش آموزانش و در بعضی دستگاه ها آنقدر بودجه باشه که نحوه هزینه کردنش رو ندونن.فقط به این دلیل که آموزش پرورش در آمد زا نیست.چون فراموش کردن که درآمد شون از اموزش و پرورش نشات می گیرد.نمیدانم چرا زنگ زلزله  ، همیار پلیس و انواع طرح ها ی سایردستگاه ها در مدارس اجرا  می شوداما بازهم ما در آمد زا نیستیم.

من به عنوان یک معلم اعتراضی به پایین بودن حقوقم نسبت به تورم وحقوق  سایر دستگا ه ها ندارم چون حرفه ام رو دوست دارم و به آن عشق می و رزم،اما نباید دانش آموزان از کمبود امکانات خیلی ساده رنج ببرن . به عنوان مثال درس کاروفناوری که بیش از 50درصدش درباره کار با رایانه هست رو به 30دانش آموزبا یک سیستم و در دو ساعت چگونه آموزش دهم ؟

همزمان با هفته معلم جمعی از فرهنگیان با مقام معظم رهبری دیدار کردند که ایشان ضمن تبیین جایگاه معلم از پشتیبانی آموزش و پرورش سخن گفتند .قسمتی از سخنان ایشان در مورد موضوع مورد بحث در پایین می آید که امیدوارم مورد توجه دست اندرکاران  قرار گیرد و در سالهای آینده به این امر مهم توجه شود تا از بروز بسیاری از مشکلات در جامعه پیشگیری شود:

{همه‌ى دستگاه‌ها در دولت، وظیفه‌ى پشتیبانى آموزش و پرورش را دارند؛ چه دستگاه‌هایى که به برنامه‌وبودجه می پردازند، و چه دستگاه‌هایى که آنها را در مجلس شوراى اسلامى تأیید میکنند و تصویب میکنند، باید نگاه همه‌ى آنها به آموزش‌وپرورش یک چنین نگاهى باشد. تصوّر نکنند که اینجا جایى است که فقط هزینه‌بر است - گاهى نگاه، این‌جورى است؛ میگویند دستگاه هزینه‌بر - نه، اینجا دستگاهى است که هرچه شما هزینه کنید، به‌طور مضاعف دستاورد خواهید داشت؛ اینجا جایى است که ثروت‌سازان آینده، علم‌سازان آینده، تمدّن‌سازان آینده، مدیران آینده، از اینجا به‌وجود خواهند آمد و خلق خواهند شد. این‌جور نیست که ما خیال کنیم آموزش‌وپرورش فقط براى ما هزینه دارد؛ نخیر، دستاوردهایى بزرگ‌تر از دستاوردهاى آموزش‌وپرورش وجود ندارد. هرچه شما در سرتاسر کشور از جلوه‌هاى پیشرفت و دستاورد و ابتکار مى‌بینید، ریشه‌ى آن اینجا است؛ اینجا را درست کنید تا همه‌جا درست بشود. بنابراین پول خرج کردن براى آموزش‌وپرورش و توسعه‌ى منابع مالى آموزش‌وپرورش، یکى از کارهاى اساسى است که امیدواریم مسئولین دولتى به این نکته توجّه کنند.}منبع: وب سایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری